Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11090
Назва: Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторі
Автори: Мурована, Л. В.
Паливода, В. В.
Ключові слова: мерчандайзинг
покупці
атмосфера магазину
поведінка споживача
віртуальна маркетингова діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Паливода В. В. Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторі / В. В. Паливода ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 295-296.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11090
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P295-296.pdf591,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.