Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСмірнова, К. В.-
dc.contributor.authorСусід, Ю. І.-
dc.date.accessioned2018-12-16T00:00:36Z-
dc.date.available2018-12-16T00:00:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСусід Ю. І. Сутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарювання / Ю. І. Сусід ; наук. кер. К. В. Смірнова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 301-302.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11093-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.subjectзелений маркетингuk
dc.subjectекологічна продукціяuk
dc.subjectекологізація бізнесуuk
dc.subjectекологічна освітаuk
dc.subjectекологічне виховання та культураuk
dc.titleСутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарюванняuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P301-302.pdf788,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.