Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11093
Назва: Сутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарювання
Автори: Смірнова, К. В.
Сусід, Ю. І.
Ключові слова: екологічний маркетинг
зелений маркетинг
екологічна продукція
екологізація бізнесу
екологічна освіта
екологічне виховання та культура
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сусід Ю. І. Сутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарювання / Ю. І. Сусід ; наук. кер. К. В. Смірнова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 301-302.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11093
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P301-302.pdf788,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.