Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11093
Title: Сутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарювання
Authors: Смірнова, К. В.
Сусід, Ю. І.
Keywords: екологічний маркетинг
зелений маркетинг
екологічна продукція
екологізація бізнесу
екологічна освіта
екологічне виховання та культура
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сусід Ю. І. Сутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарювання / Ю. І. Сусід ; наук. кер. К. В. Смірнова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 301-302.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11093
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P301-302.pdf788,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.