Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11227
Назва: Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах України
Інші назви: Augmented reality technology use for study of disciplines in ukraine’s higher education institutions
Автори: Чубукова, О. Ю.
Пономаренко, Ігор Віталійович
Ключові слова: вищі навчальні заклади
доповнена реальність
контент
інноваційні технології
освітній процес
высшие учебные заведения
дополненная реальность
контент
инновационные технологии
образовательный процесс
higher education institutions
augmented reality
content
innovative technologies
educational process
Дата публікації: сер-2018
Бібліографічний опис: Чубукова О. Ю. Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах України / О. Ю. Чубукова, І. В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. – 2018. – № 16. – С. 20-27.
Source: Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню специфіки використання технології доповненої реальності для задоволення потреб сучасного суспільства. Розглянуто особливості реалізації доповненої реальності як інноваційного продукту, що має значні перспективи для інтеграції у реальну економіку. Визначено роль даної технології при вдосконалення процесу викладання дисциплін у вищих навчальних закладах України. Наведено основні напрями посилення комунікацій зі студентами під час проведення занять за допомогою використання доповненої реальності. Висвітлено ключові переваги для національної системи освіти від впровадження технології доповненої реальності в навчальний процес.
Статья посвящена исследованию специфики использования технологии дополненной реальности для удовлетворения потребностей современного общества. Рассмотрены особенности реализации дополненной реальности как инновационного продукта, который имеет значительные перспективы для интеграции в реальную экономику. Определена роль данной технологии при совершенствовании процесса преподавания дисциплин в высших учебных заведениях Украины. Приведены основные направления усиления коммуникаций со студентами во время проведения занятий с помощью использования дополненной реальности. Освещены ключевые преимущества для национальной системы образования от внедрения технологии дополненной реальности в учебный процесс.
The article is devoted to the study of the augmented reality technology use to meet the needs of modern society. The peculiarities of the augmented reality realization as an innovative product that has significant prospects for integration into the real economy are considered. The role of this technology in improving the teaching subjects process in Ukraine’s higher educational institutions is determined. The main directions of communication intensification with students during conducting of classes with the help of using the augmented reality are given. The key benefits for the national education system from implementation of the augmented reality into the educational process are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11227
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2224-1213
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20_27.pdf305,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.