Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396
Название: The main factors of viral marketing or how to capture consumer attention
Авторы: Vyshnevska, M. O.
Sapian, A. S.
Ключевые слова: attention
bonfire of attention
viral marketing
captivation factors
triggers
advertising
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Sapian A. S. The main factors of viral marketing or how to capture consumer attention / A. S. Sapian; наук. кер. M. O. Vyshnevska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 507-508.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P507-508.pdf446,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.