Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11513
Title: The influence of hidden advertising on our subconconsciousness
Authors: Borolis, I.
Haidei, I.
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Haidei I. The influence of hidden advertising on our subconconsciousness / I. Haidei; наук. кер. I. Borolis // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 541-542.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11513
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов (ІМ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P541-542.pdf230,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.