Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11572
Title: Розробка бренду модного одягу в умовах сучасної української фешн-індустрії
Other Titles: Development of brand of fashionable clothing in the conditions of modern ukrainian fashion-industry
Authors: Фролов, Іван
Колосніченко, Марина
Keywords: бренд модного одягу
дизайнер одягу
брендинг
фешн-індустрія
дизайнер одягу
fashion-industry
brand
brand of fashionable clothes
fashion designer
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Фролов І. Розробка бренду модного одягу в умовах сучасної української фешн-індустрії / І. Фролов, М. Колосніченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 316-318.
Abstract: Метою дослідження є вдосконалення процесу розробки бренду в умовах сучасної української фешн-індустрії на основі дослідження об'єктивних закономірностей його формування і просування на ринку модного одягу. На основі проведених досліджень визначено чинники успішності бренду, а також етапи його розробки і просування на ринку, що дозволило створити нові перспективні моделі розробки бренду модного одягу з врахуванням специфіки української індустрії моди.
On the basis of the conducted researches certainly principles of progress of brand and also design and advancement of brand, which allowed to create new perspective models of development of brand of fashionable clothes, taking into account the specific of Ukrainian industry of fashion.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11572
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2018_V2_P316-318.pdf198,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.