Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11635
Название: Загальний вплив реклами на мотивацію при купівлі товарів чи послуг
Авторы: Чернявський, К. В.
Кожедуб, В. О.
Ключевые слова: реклама
мотивація людей
купівля товарів
вплив реклами
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кожедуб В. О. Загальний вплив реклами на мотивацію при купівлі товарів чи послуг / В. О. Кожедуб ; наук. кер. К. В. Чернявський // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 489-490.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11635
Располагается в коллекциях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V1_P489-490.pdf439,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.