Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11635
Title: Загальний вплив реклами на мотивацію при купівлі товарів чи послуг
Authors: Чернявський, К. В.
Кожедуб, В. О.
Keywords: реклама
мотивація людей
купівля товарів
вплив реклами
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Кожедуб В. О. Загальний вплив реклами на мотивацію при купівлі товарів чи послуг / В. О. Кожедуб ; наук. кер. К. В. Чернявський // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 489-490.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11635
Appears in Collections:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V1_P489-490.pdf439,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.