Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1184
Назва: Особенности фреймовой структуры современных рекламных текстов (на материале рекламы элитной косметики)
Автори: Гудкова, Наталья Николаевна
Ключові слова: фрейм
рекламний дискурс
когнітивна метафора
реклама елітної косметики
фрейм
рекламный дискурс
когнитивная метафора
реклама элитной косметики
frame
advertising discourse
cognitive metaphor
elite cosmetics advertisements
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Гудкова Н. Н. Особенности фреймовой структуры современных рекламных текстов (на материале рекламы элитной косметики) / Н. Н. Гудкова // Філологічні науки: зб. наук. пр. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2009. – С. 287-293.
Source: Філологічні науки
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу метафоричних моделей у рекламних текстах, особливостям фреймової структури сучасних рекламних текстів на матеріалі реклами елітної косметики.
Статья посвящена анализу метафорических моделей в рекламных текстах, особенностям фреймовой структуры современных рекламных текстов на материале рекламы элитной косметики.
The article is devoted to the analysis of the metaphor models used in the modern texts of advertisements as well as to the special features of the frame structure of such texts on the basis of the elite cosmetics advertisements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1184
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.