Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12450
Title: Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу
Other Titles: Web analytics as an important tool of digital marketing
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Keywords: веб-аналітика
контент
цифровий маркетинг
сайт
система ключових показників
веб-аналитика
цифровой маркетинг
система ключевых показателей
web analytics
content
digital marketing
website
key indicators system
Issue Date: Aug-2018
Citation: Пономаренко І. В. Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 4 (15). – С. 231-235. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/15-2018-ukr
Source: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Abstract: Статтю присвячено особливостям використання компаніями веб-аналітики як важливого інструменту цифрових маркетингових стратегій. Доведено важливість використання отриманих за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення даних для оптимізації функціонування компаній в Інтернеті. Наведено методичні підходи щодо побудови системи ключових показників ефективності, які дозволяють всебічно проаналізувати основні процеси для веб-ресурсів компаній.
Статья посвящена особенностям использования компаниями веб-аналитики как важного инструмента цифровых маркетинговых стратегий. Доказана важность использования полученных с помощью специализированного программного обеспечения данных для оптимизации функционирования компаний в Интернете. Приведены методические подходы к построению системы ключевых показателей эффективности, которые позволяют всесторонне проанализировать основные процессы для веб-ресурсов компаний.
The article is devoted to the peculiarities of using web analytics companies as an important tool of digital marketing strategies. The importance of using the specialized data software obtained to optimize the operation of companies on the Internet has been proven. The methodical approaches to constructing a system of key performance indicators are provided, which allow marketers to comprehensively analyze the main processes for company web resources.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12450
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
ISSN: 2518-1971
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf179,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.