Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12459
Title: Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"
Other Titles: Усовершенствование маркетинговой стратегии ОАО "Моршинский завод минеральных вод "Оскар"
Marketing strategy improvement of CJSC "Morshynsky zavod mineralnykh vod "Oskar"
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Раллє, Н. В.
Keywords: асортимент продукції
маркетингова стратегія
ринок мінеральних вод
функціональні води
цільова аудиторія
ассортимент продукции
маркетинговая стратегия
рынок минеральных вод
функциональные воды
целевая аудитория
assortment of products
marketing strategy
mineral water market
functional water
target audience
Issue Date: Dec-2018
Citation: Пономаренко І. В. Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар" [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, Н. В. Раллє // Економіка та суспільство. – 2018. – Вип. 19. – С. 563-567. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/journal-19/26-stati-19/2451-ponomarenko-i-v-ralle-n-v
Source: Економіка та суспільство
Economy and society
Abstract: У статті розглянуто основні напрями вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар". На основі передового досвіду щодо розробки та виведення інноваційних продуктів для досліджуваної компанії наведено пропозиції по розширенню асортименту продукції. Встановлено, що велику увагу в сучасних умовах необхідно приділяти екотрендам та здоровому способу життя. Визначено, що упаковка відіграє важливу роль у позитивному сприйнятті бренду. Представлено основні інструменти для посилення комунікацій зі споживачами мінеральних вод.
В статье рассмотрены основные направления совершенствования маркетинговой стратегии ОАО "Моршинский завод минеральных вод "Оскар". На основе передового опыта по разработке и выводу инновационных продуктов для исследуемой компании приведены предложения по расширению ассортимента продукции. Установлено, что большое внимание в современных условиях необходимо уделять экотрендам и здоровому образу жизни. Определено, что упаковка играет важную роль в положительном восприятии бренда. Представлены основные инструменты для усиления коммуникаций с потребителями минеральных вод.
The article describes the main directions of improving the marketing strategy of CJSC “Morshynsky zavod mineralnykh vod “Oskar”. Based on best practices in the development and withdrawal of innovative products for the company under study, proposals for expanding the product range are presented. It has been established that in modern conditions much attention should be paid to eco-trends and a healthy lifestyle. It has been determined that packaging plays an important role in the positive perception of the brand. Presents the main tools to enhance communications with consumers of mineral waters.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12459
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
ISSN: 2524-0072
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
87.pdf219,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.