Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12475
Title: Впровадження системного маркетингу у діяльність компанії
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Буяло, Антоніна Борисівна
Issue Date: Oct-2018
Publisher: Наукова економічна організація "Перспектива"
Citation: Пономаренко І. В. Впровадження системного маркетингу у діяльність компанії / І. В. Пономаренко, А. Б. Буяло // Реалізація концепції сталого розвитку: взаємодія держави та бізнесу : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Дніпро, 20 жовтня 2018 року. – Дніпро : НО "Перспектива", 2018. – С. 62-63.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12475
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perspektyva_PB.pdf1,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.