Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12615
Назва: Підвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівлі
Інші назви: Повышение эффективности рекламной компании предприятия розничной торговли
Improving the efficiency of the advertising company of retail trade enterprises
Автори: Дудко, П. М.
Кривонос, Є. О.
Ключові слова: ефективність реклами
підприємство
рекламна сфера
економічна ефективність реклами
комунікативна ефективність реклами
торгівля
эффективность рекламы
предприятие
рекламная сфера
экономическая эффективность рекламы
коммуникативная эффективность рекламы
торговля
effectiveness of advertising
enterprise
advertising sphere
cost-effectiveness of advertising
communicative effectiveness of advertising
trade
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Дудко П. М. Підвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівлі / П. М. Дудко, Є. О. Кривонос // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 153-159.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості реклами на підприємствах, дослідженні факти, які впливають на її результативність та визначення оцінки ефективності реклами на підприємствах. Охарактеризовано види ефективності реклами на підприємствах та доведено складність точного прорахування ефекту від неї.
В статье проанализированы особенности рекламы на предприятиях, исследованы факты, влияющие на ее результативность и определения оценки эффективности рекламы на предприятиях. Охарактеризованы виды эффективности рекламы на предприятиях и доказано сложность точного подсчет эффекта от нее.
The article analyzes the peculiarities of advertising in enterprises, investigates the facts that affect its effectiveness and determines the effectiveness of advertising in enterprises. The types of advertising effectiveness at the enterprises are characterized and the difficulty of exact calculation of the effect from it is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12615
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P153-159.pdf193,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.