Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12616
Title: Інтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємства
Other Titles: Интернет-технологии как направление совершенствования коммуникационной политики предприятия
Internet technology as a guide to improvement of the business communication policy
Authors: Дудко, П. М.
Лю, Сяолінь
Keywords: комунікація
інтернет-технологія
комунікаційна політика
інтернет-маркетинг
маркетингові інтернет-комунікації
коммуникация
интернет-технология
коммуникационная политика
интернет-маркетинг
маркетинговые интернет-коммуникации
communication
internet technology
communication policy
internet marketing
marketing internet communications
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Дудко П. М. Інтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємства / П. М. Дудко, Лю Сяолінь // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 160-165.
Abstract: Стаття присвячена розгляду теоретичних засад щодо удосконалення комунікаційної політики підприємства на основі інтернет-технологій. В статті визначено основні елементи сучасного інтернет-маркетингу, розкрито його необхідність в комунікаційній політиці підприємства. В статті також проаналізовано основні елементи системи маркетингових інтернет-комунікацій. Зроблено висновок щодо впливу інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства.
Статья посвящена рассмотрению теоретических основ совершенствования коммуникационной политики предприятия на основе интернет-технологий. В статье определены основные элементы современного интернет-маркетинга, раскрыта его необходимость в коммуникационной политике предприятия. В статье также проанализированы основные элементы системы маркетинговых интернет-коммуникаций. Сделан вывод о влиянии интернет-технологий на маркетинговую деятельность предприятия.
The article is devoted to the consideration of theoretical principles for improving the communication policy of the enterprise on the basis of Internet technologies. The article defines the main elements of modern Internet marketing, discloses its necessity in the communications policy of the enterprise. The article also analyzes the main elements of the system of marketing Internet communications. A conclusion is made about the impact of Internet technologies on the marketing activities of the enterprise.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12616
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2018_P160-165.pdf171,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.