Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12616
Назва: Інтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємства
Інші назви: Интернет-технологии как направление совершенствования коммуникационной политики предприятия
Internet technology as a guide to improvement of the business communication policy
Автори: Дудко, П. М.
Лю, Сяолінь
Ключові слова: комунікація
інтернет-технологія
комунікаційна політика
інтернет-маркетинг
маркетингові інтернет-комунікації
коммуникация
интернет-технология
коммуникационная политика
интернет-маркетинг
маркетинговые интернет-коммуникации
communication
internet technology
communication policy
internet marketing
marketing internet communications
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Дудко П. М. Інтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємства / П. М. Дудко, Лю Сяолінь // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 160-165.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду теоретичних засад щодо удосконалення комунікаційної політики підприємства на основі інтернет-технологій. В статті визначено основні елементи сучасного інтернет-маркетингу, розкрито його необхідність в комунікаційній політиці підприємства. В статті також проаналізовано основні елементи системи маркетингових інтернет-комунікацій. Зроблено висновок щодо впливу інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства.
Статья посвящена рассмотрению теоретических основ совершенствования коммуникационной политики предприятия на основе интернет-технологий. В статье определены основные элементы современного интернет-маркетинга, раскрыта его необходимость в коммуникационной политике предприятия. В статье также проанализированы основные элементы системы маркетинговых интернет-коммуникаций. Сделан вывод о влиянии интернет-технологий на маркетинговую деятельность предприятия.
The article is devoted to the consideration of theoretical principles for improving the communication policy of the enterprise on the basis of Internet technologies. The article defines the main elements of modern Internet marketing, discloses its necessity in the communications policy of the enterprise. The article also analyzes the main elements of the system of marketing Internet communications. A conclusion is made about the impact of Internet technologies on the marketing activities of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12616
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P160-165.pdf171,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.