Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12621
Назва: Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Развитие бренд-менеджмента в системе маркетинговой деятельности предприятия
Brand management development in the system of marketing activities of the enterprise
Автори: Кузьменко, С. А.
Щербак, В. Г.
Ключові слова: бренд-менеджмент
концепція
портфель брендів
торгова марка
маркетингова діяльність
концепция
портфель брендов
торговая марка
маркетинговая деятельность
brand management
concept
brand portfolio
brand
marketing activity
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кузьменко С. А. Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства / С. А. Кузьменко, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 191-196.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду теоретичних засад розвитку бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства. В статті визначено специфіку бренд-менеджменту відповідно до сучасної концепції управління марочним капіталом, проаналізовано структуру бренд-менеджменту підприємства, яка заснована на принципі ієрархічності рівнів управління.
Статья посвящена рассмотрению теоретических основ развития бренд-менеджмента в системе маркетинговой деятельности предприятия. В статье определена специфика бренд-менеджмента в соответствии с современной концепцией управления марочным капиталом, проанализирована структура бренд-менеджмента предприятия, основанная на принципе иерархичности уровней управления.
The article is devoted to the consideration of the theoretical principles of brand management development in the system of marketing activity of the enterprise. The article specifies the specifics of brand management in accordance with the modern concept of management of venture capital, analyzes the structure of brand management of the enterprise, which is based on the principle of hierarchy of management levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12621
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P191-196.pdf3,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.