Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12623
Title: Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства
Other Titles: Совершенствование методики оценки интегрированных маркетинговых коммуникаций предприятия
Improvement of the method of evaluation of integrated marketing companies of the enterprise
Authors: Ломова, Ю. С.
Шкода, М. С.
Keywords: маркетинг
бренд
комунікаційна політика
маркетингова стратегія
ефективність комунікацій
коммуникационная политика
маркетинговая стратегия
эффективность коммуникаций
marketing
brand
communication policy
marketing strategy
efficiency of communications
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Ломова Ю. С. Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства / Ю. С. Ломова, М. С. Шкода // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 204-209.
Abstract: У статті досліджено напрямки удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Встановлено, що застосування інтегрованого підходу до планування маркетингових комунікацій в ТОВ «Епіцентр-К» дає змогу досягати високого рівня задоволення його покупців та створювати істотні переваги для підприємства перед конкурентами.
В статье исследованы направления совершенствования методики оценки интегрированных маркетинговых коммуникаций на примере ООО «Эпицентр К». Установлено, что применение интегрированного подхода к планированию маркетинговых коммуникаций в ООО «Эпицентр-К» позволяет достигать высокого уровня удовлетворения его покупателей и создавать существенные преимущества для предприятия перед конкурентами.
In the article the directions of perfection of the method of estimation of integrated marketing communications on the example of LLC "Epicenter K" are investigated. It is established that application of the integrated approach to marketing communications planning at Epitsentr-K LLC enables to achieve a high level of satisfaction of its customers and to create significant advantages for the enterprise before competitors.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12623
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2018_P204-209.pdf186,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.