Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12623
Назва: Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства
Інші назви: Совершенствование методики оценки интегрированных маркетинговых коммуникаций предприятия
Improvement of the method of evaluation of integrated marketing companies of the enterprise
Автори: Ломова, Ю. С.
Шкода, М. С.
Ключові слова: маркетинг
бренд
комунікаційна політика
маркетингова стратегія
ефективність комунікацій
коммуникационная политика
маркетинговая стратегия
эффективность коммуникаций
marketing
brand
communication policy
marketing strategy
efficiency of communications
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ломова Ю. С. Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства / Ю. С. Ломова, М. С. Шкода // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 204-209.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено напрямки удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Встановлено, що застосування інтегрованого підходу до планування маркетингових комунікацій в ТОВ «Епіцентр-К» дає змогу досягати високого рівня задоволення його покупців та створювати істотні переваги для підприємства перед конкурентами.
В статье исследованы направления совершенствования методики оценки интегрированных маркетинговых коммуникаций на примере ООО «Эпицентр К». Установлено, что применение интегрированного подхода к планированию маркетинговых коммуникаций в ООО «Эпицентр-К» позволяет достигать высокого уровня удовлетворения его покупателей и создавать существенные преимущества для предприятия перед конкурентами.
In the article the directions of perfection of the method of estimation of integrated marketing communications on the example of LLC "Epicenter K" are investigated. It is established that application of the integrated approach to marketing communications planning at Epitsentr-K LLC enables to achieve a high level of satisfaction of its customers and to create significant advantages for the enterprise before competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12623
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P204-209.pdf186,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.