Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12703
Назва: В. О. Сухомлинський і концепція "Нова українська школа"
Автори: Калінкін, О. В.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Калінкін О. В. В. О. Сухомлинський і концепція "Нова українська школа" / О. В. Калінкін // В. О. Сухомлинський відомий та незвіданий : матеріали науково-практичної конференції Коледжу мистецтв та дизайну Київського національного університету технологій та дизайну (м. Київ, 25 вересня 2018 року). – Київ, 2018. – С. 50-55.
Короткий огляд (реферат): Сучасна освітня реформа вимагає від дітей нового творчого осмислення сучасних явищ та подій, що відбуваються в суспільстві. Старий репродуктивний метод мислення на часі є не тільки не популярним, але і не ефективним як при засвоєні нових знань, а особливо при необхідності використання них як у практичній, так і повсякденній діяльності. "Нова українська школа", ставлячи за основу ідею дитиноцентризму, вимагає від учнів бути мислячими, вміти аналізувати та використовувати отримані знання. У даній статті розглядається концепція "Нової української школи" в контексті нової освітньої реформи, яка започатковується в Україні. Особливо актуальними на часі є дидактичні погляди видатного українського педагога В. О. Сухомлинського, про необхідність повернення до яких, саме в сучасних освітніх умовах, йдеться у нижчевикладеному матеріалі. Завданням дослідити співвідношення його ключових педагогічних ідей в світлі сучасних освіти та виховання є першочерговою ідеєю даної статті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12703
Розташовується у зібраннях:В. О. Сухомлинський відомий та незвіданий

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VOS2018_P050-055.pdf622,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.