Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 99.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємстваЯцишина, Л. К.; Гераскіна, А. О.
2019Ефективність маркетингової стратегії підприємстваЯцишина, Л. К.
2019Споживчі вподобання на ринку побутової техніки та електронікиЛабурцева, О. І.; Ло, М. В.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
2019Сучасні тенденції маркетингової діяльності в роздрібній торгівліЛабурцева, О. І.
2019Впровадження інноваційної маркетингової стратегії на вітчизняному ринку хлібобулочних виробівХоменко, О. І.; Богомоленко, А. В.
2019Інтегровані маркетингові комунікації просування ТРЦ "РайON"Яцишина, Л. К.; Городецька, А. В.
2019Управління процесом "Mystery Shopping" в мережі супермаркетівХоменко, О. І.; Киричок, В. В.
2019Сутність маркетингу соціальних мережЧубукова, О. Ю.; Білоус, К. С.