Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12751
Название: Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємства
Авторы: Яцишина, Л. К.
Гераскіна, А. О.
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гераскіна А. О. Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємства / А. О. Гераскіна ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 10.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12751
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2019_P010.pdf210,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.