Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [99] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 99
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Розробка перспективних видів продукції та нових технологій у маркетингуСкрипник, М. І.; Зіненко, І. А.
2019Маркетинг в соціальних мережахСкрипник, М. І.; Жуль, В. О.
2019Маркетингове управління товарним асортиментомСкрипник, М. І.; Вітюк, Т. І.
2019Бренд університету як інструмент маркетингових комунікаційПавленко, О. В.
2019Сучасні інструменти В2С маркетингуКвіта, Г. М.; Гугля, В. Ю.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Лукаш, А. В.
2019Основні види інтернет-рекламиПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2019Використання чат-ботів для потреб маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Кваша, А. О.
2019Оцінювання ефективності маркетингової стратегії компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровольська, В. В.
2019Instagram-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2019Відмінності маркетингових комунікацій на ринку нерухомостіПодольна, В. В.; Юркевич, Т. В.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку туристичних послугПодольна, В. В.; Монька, І. С.
2019Відмінності комунікацій на автомобільному ринкуПодольна, В. В.; Кузьменко, А. В.
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку телекомунікаційних послугПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку соків УкраїниПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Теорія продажу в управлінні поведінкою споживачаПодольна, В. В.; Дудник, О. О.
2019Комунікації на ринку штучного інтелектуПодольна, В. В.; Гончаренко, А. Р.
2019Інтернет-маркетинг та його особливостіЄвсейцева, О. С.; Шнітко, Є. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 99
VI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 5 квітня 2019 року)