Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯцишина, Л. К.-
dc.contributor.authorГераскіна, А. О.-
dc.date.accessioned2019-07-15T09:50:12Z-
dc.date.available2019-07-15T09:50:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГераскіна А. О. Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємства / А. О. Гераскіна ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 10.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12751-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleБренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P010.pdf210,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.