Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12751
Title: Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємства
Authors: Яцишина, Л. К.
Гераскіна, А. О.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Гераскіна А. О. Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємства / А. О. Гераскіна ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 10.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12751
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P010.pdf210,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.