Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12751
Назва: Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємства
Автори: Яцишина, Л. К.
Гераскіна, А. О.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гераскіна А. О. Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємства / А. О. Гераскіна ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12751
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P010.pdf210,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.