Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12764
Название: Принципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонента
Авторы: Кирилко, Н. М.
Дата публикации: апр-2019
Издательство: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Библиографическое описание: Кирилко Н. М. Принципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонента / Н. М. Кирилко // Стратегії та інновації: актуальні управлінські практики : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кривий Ріг, 26 квітня 2019 року. – Кривий Ріг : Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2019. – С. 267-270.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12764
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Располагается в коллекциях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20190711_301.pdf346,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
20190711_301_Titul.pdf260,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
20190711_301_Zmist.pdf230,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.