Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12803
Title: Оцінювання ефективності маркетингової стратегії компанії в Інтернеті
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Добровольська, В. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Добровольська В. В. Оцінювання ефективності маркетингової стратегії компанії в Інтернеті / В. В. Добровольська ; наук. кер. І. В. Пономаренко // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 63-64.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12803
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P063-064.pdf217,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.