Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12818
Назва: Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішень
Автори: Скрипник, М. І.
Шевченко, Л. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шевченко Л. В. Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішень / Л. В. Шевченко ; наук. кер. М. І. Скрипник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 78-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12818
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P078-079.pdf217,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.