Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12842
Title: Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компаній
Authors: Фокіна-Мезенцева, К. В.
Давиденко, Н. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Давиденко Н. В. Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компаній / Н. В. Давиденко ; наук. кер. К. В. Фокіна-Мезенцева // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 107-108.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12842
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P107-108.pdf218,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.