Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13128
Название: Information and analytical support of marketing on the principles of applied statistics
Авторы: Zakhozhai, V.
Ключевые слова: marketing
management
statistics
system interconnections
rationale and support managerial decisions
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Zakhozhai V. Information and analytical support of marketing on the principles of applied statistics = Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу на засадах прикладної статистики [Текст] / V. Zakhozhai // Менеджмент. - 2015. - Вип. 21. - С. 92-104.
Source: Менеджмент
Краткий осмотр (реферат): The article highlights the theoretical and methodological principles of the construction and the use of statistical support of marketing activities - SSM. The principles of marketing, its mission, objective, goals and ways of achieving them are described. The role of methodology of statistical research in the information and analytical support of the achievement of objectives is covered.The characteristic of the essence, content, stages of construction and use of the SSM according to the principles of system analysis, the role in the use of certain management functions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13128
ISSN: 2415-3206
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_2015_Issue21_P092-104.pdf141,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.