Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13128
Назва: Information and analytical support of marketing on the principles of applied statistics
Автори: Zakhozhai, V.
Ключові слова: marketing
management
statistics
system interconnections
rationale and support managerial decisions
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Zakhozhai V. Information and analytical support of marketing on the principles of applied statistics = Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу на засадах прикладної статистики [Текст] / V. Zakhozhai // Менеджмент. - 2015. - Вип. 21. - С. 92-104.
Source: Менеджмент
Короткий огляд (реферат): The article highlights the theoretical and methodological principles of the construction and the use of statistical support of marketing activities - SSM. The principles of marketing, its mission, objective, goals and ways of achieving them are described. The role of methodology of statistical research in the information and analytical support of the achievement of objectives is covered.The characteristic of the essence, content, stages of construction and use of the SSM according to the principles of system analysis, the role in the use of certain management functions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13128
ISSN: 2415-3206
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2015_Issue21_P092-104.pdf141,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.