Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13135
Назва: Customer-oriented approach to pricing of agricultural machiner
Автори: Shcherbak, V.
Marchenko, S.
Ключові слова: logistics marketing pricing system
agricultural machinery manufacturer
market conditions
customer service
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Shcherbak V. Customer-oriented approach to pricing of agricultural machiner = Клієнтоорієнтований підхід до ціноутворення сільськогосподарської техніки [Текст] / V. Shcherbak, S. Marchenko // Менеджмент. - 2015. - Вип. 22. - С. 42-49.
Source: Менеджмент
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the authors' research into substantiation of theoretical, methodological and practical principles of formation and implementation of a marketing logistics system of pricing of agricultural machinery manufacturers based on perception of the product value by agricultural machinery consumers. It substantiates the advisability of implementing a system of logistics support for marketing customer service policy in agricultural machinery industry produce markets, which helps manufacturers to gain sustainable competitive edges.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13135
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2415-3206
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2015_Issue22_P042-049.pdf174,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.