Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13487
Название: Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача
Авторы: Кернеш, В. П.
Дзей, О. М.
Ключевые слова: асортимент взуття
психотип споживача
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Дзей О. М. Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача / О. М. Дзей ; наук. кер. В. П. Кернеш // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів 18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 172-173.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13487
Располагается в коллекциях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра технології моди (ТМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2019_V1_P172-173.pdf718,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.