Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13487
Title: Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача
Authors: Кернеш, В. П.
Дзей, О. М.
Keywords: асортимент взуття
психотип споживача
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Дзей О. М. Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача / О. М. Дзей ; наук. кер. В. П. Кернеш // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів 18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 172-173.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13487
Appears in Collections:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра технології моди (ТМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V1_P172-173.pdf718,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.