Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14092
Название: SMM як інструмент просування в маркетингу
Авторы: Подольна, В. В.
Давиденко, В. С.
Ключевые слова: Social Media Marketing
просування
імідж
маркетинг
медіа
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Давиденко В. С. SMM як інструмент просування в маркетингу / В. С. Давиденко ; наук. кер. В. В. Подольна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 342-343.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14092
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2019_V3_P342-343.pdf464,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.