Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14092
Title: SMM як інструмент просування в маркетингу
Authors: Подольна, В. В.
Давиденко, В. С.
Keywords: Social Media Marketing
просування
імідж
маркетинг
медіа
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Давиденко В. С. SMM як інструмент просування в маркетингу / В. С. Давиденко ; наук. кер. В. В. Подольна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 342-343.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14092
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P342-343.pdf464,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.