Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14095
Название: Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингу
Авторы: Зимбалевська, Ю. В.
Рубінська, О. В.
Ключевые слова: імідж
образ бренду
бренд
брендинг
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Рубінська О. В. Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингу / О. В. Рубінська ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 348-349.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14095
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2019_V3_P348-349.pdf654,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.