Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14095
Title: Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингу
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Рубінська, О. В.
Keywords: імідж
образ бренду
бренд
брендинг
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Рубінська О. В. Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингу / О. В. Рубінська ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 348-349.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14095
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P348-349.pdf654,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.