Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14096
Название: Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингу
Авторы: Зимбалевська, Ю. В.
Субіна, О. М.
Ключевые слова: фармацевтичний ринок
реклама лікарських препаратів
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Субіна О. М. Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингу / О. М. Субіна ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 350-351.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14096
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2019_V3_P350-351.pdf463,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.