Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14096
Назва: Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингу
Автори: Зимбалевська, Ю. В.
Субіна, О. М.
Ключові слова: фармацевтичний ринок
реклама лікарських препаратів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Субіна О. М. Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингу / О. М. Субіна ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 350-351.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14096
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P350-351.pdf463,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.