Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14560
Назва: The marketing funnel as an effective way of a business strategy
Інші назви: Маркетингова воронка як ефективний шлях бізнес-стратегії
Автори: Sapian, Alina
Vyshnevska, Maryna
Ключові слова: marketing strategy
marketing funnel
AIDA model
leads
CVO process
Дата публікації: чер-2019
Бібліографічний опис: Sapian A. The marketing funnel as an effective way of a business strategy / A. Sapian, M. Vyshnevska // ΛΌГOΣ. The art of scientific mind. – 2019. – № 4. – P. 16-18.
Source: ΛΌГOΣ. The art of scientific mind
ΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думки
Короткий огляд (реферат): The function of marketing strategy, the role of using marketing funnel for increasing the amount of leads and turning them to loyalty buyers, the AIDA model as a main tool of funnels and the CVO process have been determined in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14560
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
ISSN: 2617-7064
2663-4139
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sapian_A_Vyshnevska_M.pdf228,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.