Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15077
Title: Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культури
Other Titles: Направления формирования маркетинговой инновационной потребительской культуры
Directions of formation of marketing innovative consumer culture
Authors: Богомаз, Д. І.
Keywords: просування інновацій
споживач
споживча культура
лояльність
інновації
розробка
продвижение инноваций
потребитель
потребительская культура
лояльность
инновации
разработка
innovation promotion
consumer
consumer culture
loyalty
innovation
development
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Богомаз Д. І. Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культури / Д. І. Богомаз // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 109-114.
Abstract: У статті аналізуються напрями формування певної системи поширення нових знань для забезпечення прискорення процесу трансформації інновацій і формування споживчої культури. Ефективного використання маркетингового інструментарію в частині просування нової продукції.
В статье анализируются направления формирования определенной системы распространения новых знаний для обеспечения ускорения процесса трансформации инноваций и формирования потребительской культуры. Эффективного использования маркетингового инструментария в части продвижения новой продукции.
The article analyzes the directions of formation of a certain system of dissemination of new knowledge in order to accelerate the process of transformation of innovations and formation of consumer culture. Effective use of marketing tools in the promotion of new products.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15077
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P109-114.pdf531,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.