Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15077
Назва: Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культури
Інші назви: Направления формирования маркетинговой инновационной потребительской культуры
Directions of formation of marketing innovative consumer culture
Автори: Богомаз, Д. І.
Ключові слова: просування інновацій
споживач
споживча культура
лояльність
інновації
розробка
продвижение инноваций
потребитель
потребительская культура
лояльность
инновации
разработка
innovation promotion
consumer
consumer culture
loyalty
innovation
development
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Богомаз Д. І. Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культури / Д. І. Богомаз // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 109-114.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються напрями формування певної системи поширення нових знань для забезпечення прискорення процесу трансформації інновацій і формування споживчої культури. Ефективного використання маркетингового інструментарію в частині просування нової продукції.
В статье анализируются направления формирования определенной системы распространения новых знаний для обеспечения ускорения процесса трансформации инноваций и формирования потребительской культуры. Эффективного использования маркетингового инструментария в части продвижения новой продукции.
The article analyzes the directions of formation of a certain system of dissemination of new knowledge in order to accelerate the process of transformation of innovations and formation of consumer culture. Effective use of marketing tools in the promotion of new products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15077
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P109-114.pdf531,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.