Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15091
Title: Вплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно"
Other Titles: Влияние инструментов нейромаркетинга на эффективность предпринимательской деятельности на примере ООО "Планета кино"
The influence of neuromarketing instruments on the effectiveness of entrepreneurial activity on the case of Planet Kino LLC
Authors: Ніфатова, О. М.
Шенєва, А. С.
Keywords: нейромаркетинг
підприємницька діяльність
комунікаційна система
кіноіндустрія
предпринимательская деятельность
коммуникационная система
киноиндустрия
neuromarketing
business activity
communication system
film industry
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шенєва А. С. Вплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно" / А. С. Шенєва ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 189-193.
Abstract: Стаття присвячена аналізу впливу інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно". Запропоновано матрицю оцінки конгруентності елементів інфраструктури ТОВ "Планета кіно". Досліджено конгруентність (відповідність споживчих очікувань) певного кінозалу з певним кольором фірмової продукції кінотеатру та на цій основі запропоновано компанії ТОВ "Планета кіно" стратегію подальшого розвитку.
Статья посвящена анализу влияния инструментов нейромаркетинга на эффективность предпринимательской деятельности на примере ООО "Планета кино". Предложено матрицу оценки конгруэнтности элементов инфраструктуры ООО "Планета кино". Исследована конгруэнтность (соответствие потребительских ожиданий) определенного кинозала с определенным цветом фирменной продукции кинотеатра и на этой основе предложено компании ООО "Планета кино" стратегию дальнейшего развития.
The article is devoted to the analysis of the influence of neuromarketing tools on the efficiency of business activity on the example of Planet Cinema LLC. The matrix of estimation of the congruence of the elements of the infrastructure of Planet Cinema LLC is offered. The congruence (correspondence of consumer expectations) of a certain cinema hall with a certain color of branded cinema production was investigated and on this basis the strategy of further development of Planet Cinema LLC was proposed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15091
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P189-193.pdf549,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.