Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15091
Назва: Вплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно"
Інші назви: Влияние инструментов нейромаркетинга на эффективность предпринимательской деятельности на примере ООО "Планета кино"
The influence of neuromarketing instruments on the effectiveness of entrepreneurial activity on the case of Planet Kino LLC
Автори: Ніфатова, О. М.
Шенєва, А. С.
Ключові слова: нейромаркетинг
підприємницька діяльність
комунікаційна система
кіноіндустрія
предпринимательская деятельность
коммуникационная система
киноиндустрия
neuromarketing
business activity
communication system
film industry
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шенєва А. С. Вплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно" / А. С. Шенєва ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 189-193.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу впливу інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно". Запропоновано матрицю оцінки конгруентності елементів інфраструктури ТОВ "Планета кіно". Досліджено конгруентність (відповідність споживчих очікувань) певного кінозалу з певним кольором фірмової продукції кінотеатру та на цій основі запропоновано компанії ТОВ "Планета кіно" стратегію подальшого розвитку.
Статья посвящена анализу влияния инструментов нейромаркетинга на эффективность предпринимательской деятельности на примере ООО "Планета кино". Предложено матрицу оценки конгруэнтности элементов инфраструктуры ООО "Планета кино". Исследована конгруэнтность (соответствие потребительских ожиданий) определенного кинозала с определенным цветом фирменной продукции кинотеатра и на этой основе предложено компании ООО "Планета кино" стратегию дальнейшего развития.
The article is devoted to the analysis of the influence of neuromarketing tools on the efficiency of business activity on the example of Planet Cinema LLC. The matrix of estimation of the congruence of the elements of the infrastructure of Planet Cinema LLC is offered. The congruence (correspondence of consumer expectations) of a certain cinema hall with a certain color of branded cinema production was investigated and on this basis the strategy of further development of Planet Cinema LLC was proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15091
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P189-193.pdf549,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.