Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15109
Title: Інструментарій підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальності
Other Titles: Инструментарий повышения конкурентоспособности предприятия на принципах корпоративной социальной ответственности
Tools for enhancing enterprise's competitiveness on the basis of corporate social responsibility
Authors: Ніфатова, О. М.
Першко, О. В.
Keywords: конкурентоспроможність
корпоративна соціальна відповідальність
принципи
методи
конкурентоспособность
корпоративная социальная ответственность
принципы
методы
competitiveness
corporate social responsibility
principles
methods
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Першко О. В. Інструментарій підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальності / О. В. Першко ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 291-294.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню інструментарію підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальності. Здійснено аналіз методик оцінки конкурентоспроможності підприємств та корпоративної соціальної відповідальності. Запропоновано шляхи подолання недоліків існуючих підходів до кількісної оцінки корпоративної соціальної відповідальності.
Статья посвящена исследованию инструментария повышения конкурентоспособности предприятия на основе корпоративной социальной ответственности. Осуществлен анализ методик оценки конкурентоспособности предприятий и корпоративной социальной ответственности. Предложены пути преодоления недостатков существующих подходов к количественной оценке корпоративной социальной ответственности.
The article is devoted to the study of the tools of increasing the competitiveness of the enterprise on the basis of corporate social responsibility. The methods of estimation of competitiveness of enterprises and corporate social responsibility are analyzed. Ways to overcome the shortcomings of existing approaches to quantifying corporate social responsibility have been suggested.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15109
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P291-294.pdf264,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.