Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15388
Title: Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу
Other Titles: Преимущества и недостатки использования лидеров мнений как инструмента маркетинга влияния
Advantages and disadvantages of using thought leaders as an impact marketing tool
Authors: Біловодська, О. А.
Кулік, Д. І.
Keywords: лідер думок
маркетинг впливу
бренд
Issue Date: May-2020
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Біловодська О. А. Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу / О. А. Біловодська, Д. І. Кулік // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 14 травня 2020 року. – У 2-х ч. – Ч. 2. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 107-108.
Abstract: Досліджено проблеми та переваги використання лідерів думок у маркетингу впливу.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15388
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilovodska_Kulik_14.05.20.pdf364,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.