Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15388
Название: Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу
Другие названия: Преимущества и недостатки использования лидеров мнений как инструмента маркетинга влияния
Advantages and disadvantages of using thought leaders as an impact marketing tool
Авторы: Біловодська, О. А.
Кулік, Д. І.
Ключевые слова: лідер думок
маркетинг впливу
бренд
Дата публикации: мая-2020
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Біловодська О. А. Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу / О. А. Біловодська, Д. І. Кулік // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 14 травня 2020 року. – У 2-х ч. – Ч. 2. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 107-108.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено проблеми та переваги використання лідерів думок у маркетингу впливу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15388
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bilovodska_Kulik_14.05.20.pdf364,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.