Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15388
Назва: Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу
Інші назви: Преимущества и недостатки использования лидеров мнений как инструмента маркетинга влияния
Advantages and disadvantages of using thought leaders as an impact marketing tool
Автори: Біловодська, О. А.
Кулік, Д. І.
Ключові слова: лідер думок
маркетинг впливу
бренд
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу / О. А. Біловодська, Д. І. Кулік // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 14 травня 2020 року. – У 2-х ч. – Ч. 2. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 107-108.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми та переваги використання лідерів думок у маркетингу впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15388
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilovodska_Kulik_14.05.20.pdf364,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.